LMS ўрнатилган. Энди уни контент билан тўлдиришингиз керак. Бўш масофадан ўқитиш тизими - ракета каби, унга ҳеч қандай асбоб-ускуна ва материаллар юкланмаган, ёқилғи қўшилмаган - космосга жуда эрта.
LMS -га тақдимотлар, китоблар, кўрсатмалар, видеофилмлар, электрон курсларни юкланг - бу сизнинг ходимларингиз ўрганиши керак бўлган барча нарсалар.
Идеал ҳолда, ушбу босқичда сиз олдинда бир ёки икки йилга мўлжалланган eLearning ривожланиш режаси ва ўрганишингиз керак бўлган материаллар рўйхатига эга бўлишингиз керак. Аммо бошида тизимни ишга тушириш ва «синовдан ўтказиш» учун битта электрон курсни чиқариш кифоя.
Агар сиз компанияда доимий равишда курсларни ривожлантиришни режалаштирмоқчи бўлсангиз, унда сизга иккита мутахассис керак бўлади:
- Методист - маълумот тўплайди, электрон курс учун сценарий ёзади, амалий вазифалар билан чиқади, дарснинг лойиҳа версиясини тузади. Кўпинча Россия компанияларида бу вазифани кадрлар бўйича мутахассис ёки илгари юзма-юз машғулотлар олиб борган бизнес-тренер бажаради.
- Дизайнер - расмларни, белгиларни танлайди, курсни корпоратив услубда лойиҳалаштиради.